Szukanie zaawansowane

Apple iPhone 6s 32GB Szary/Srebrny/Złoty/Różowy (23660)

Kup teraz: 1 969,00 zł
Ilość: z 61 szt.

lub

Opis

 

Apple iPhone 6s


  • Procesor Apple A9 64-bit
  • 32 GB pamięci wbudowanej
  • Ekran Retina 4,7", IPS
  • Kamera iSight 12 Mpix
  • Wbudowany czytnik linii papilarnych Touch ID
  • System iOS

Stan wizualny: nowy

WAŻNE! Przy zakupie, w wiadomości do sprzedającego prosimy o podanie koloru telefonu.

Dostępne kolory to:
srebrny (dostępny)
szary (dostępny)
złoty (dostępny)
różowy (dostępny)

Pochodzenie: sprzęt ekspozycyjny, powystawowy.

W zestawie pudełko (białe) + wszystkie akcesoria (oryginalne).

 

Dlaczego jesteśmy najlepsi?

  • Oryginalne akcesoria Apple.
  • Dostawa do klienta w ciągu 24 godzin.
  • Bezproblemowe zwroty i realizacja gwarancji.
  • Telefony posiadają oryginalne części.

  • Niskiej jakości akcesoria zamienne.
  • Dostawa często przekracza 3 dni.
  • Problemy w realizacji gwarancji lub jej brak.
  • Odnawiane telefony na nieoryginalnych częściach


Gwarancja i zwroty
 

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki. W naszej firmie dajemy Ci również możliwość zwrotu towaru zakupionego w salonie. Bez zbędnych pytań czy formalności.

Gwarantujemy, że nasze telefony są w 100% oryginalne. Autentyczność sprzedawanych przez nas telefonów można sprawdzić w dowolnym autoryzowanym punkcie Apple.

Gwarancja serwisowa 12- miesięczna pozwoli Ci spać spokojnie. Naprawy gwarancyjne realizujemy szybciej niż producent. Średni czas oczekiwania to 3 dni robocze!

Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 16 zostaną wysłane tego samego dnia i dostarczone dzień później. Dostarczamy także w Soboty bez dodatkowych opłat! Nie chcemy abyś czekał.

Opcje płatności

Przelew

Odbiór osobisty

Za pobraniem

Szybki i bezpieczny sposób płatności online.

 

Przelewy proszę kierować na konto:

16 1090 2040 0000 0001 3212 4044

Tytułem: Nick z a7b

 

W celu odbioru osobistego zapraszamy do naszego biura:
i4less
ul. H. Sienkiewicza 78A
II piętro
25-501 Kielce

Zapłać za telefon wygodnie w domu.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

  • W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zamówienia można składać za pośrednictwem a7b, klikając w przycisk ”Kup teraz” i postępując zgodnie z wytycznymi.
 

  • Czy towar można odebrać osobiście?

Tak, w siedzibie naszego biura:
Kielce, ul. H. Sienkiewicza 78A, II piętro
 

  • Czy produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją?

Tak. Każdy oferowany przez nas produkt objęty jest 12 miesięczną gwarancją serwisową.
 

  • Co oznacza termin ”gwarancja serwisowa”?

W przypadku problemów z telefonem, przez okres 12 miesięcy, można odesłać go do naszej firmy, w celu dokonania bezpłatnej naprawy.
 

  • Jak realizowana jest gwarancja?

W przypadku skorzystania z gwarancji, należy odesłać na koszt naszej firmy zakupiony telefon. Po sprawdzeniu przyczyny ewentualnej usterki, zostanie on naprawiony albo wymieniony na nowy i odesłany do klienta, bez dodatkowych kosztów.

 

  • Czy mogę zwrócić towar, który nie spełnił moich oczekiwań?

Tak. Kupującym przysługuje 15 dniowe prawo zwrotu towaru, bez podania konkretnej przyczyny.

 

  • Czy telefon posiada polskie menu?

Tak, każdy telefon ma polskie menu, oraz możliwość ustawienia innych języków, dostępnych w ustawieniach telefonu.
 

  • Czy telefon posiada Simlocka i czy obsługuje każdą sieć?

Nasze telefony nie posiadają Simlocka i działają w każdej sieci (Orange, T-mobile, Play etc.)
 

  • Czy do telefonu dołączone jest pudełko i akcesoria?

Tak. Telefon zostaje dostarczony w pudełku wraz z pełnym kompletem akcesoriów (słuchawki, kabel USB, adapter).

  • Co to znaczy, że telefon jest powystawowy?

Oznacza to, że telefony są nowe, prezentowane były jedynie na wystawach sklepowych, nie pochodzą z tak zwanej drugiej ręki a on autoryzowanych sprzedawców.

  • Skąd tak niska cena?

Z tego względu, oraz przez fakt, że telefon był aktywowany w salonie, automatycznie obniża to cenę produktu.

 

Gdzie nas znaleźć?

logo

Adres:
i4less
ul. H. Sienkiewicza 78A
II piętro
25-501 Kielce

Kontakt:
tel: 888 818 188
e-mail: kontakt@i4less.pl

Social Media:
www.facebook.com/i4less

 
 
 

 

 
  • Formy płatności Wpłata na konto bankowe
    Płatność przy odbiorze
  • Warunki dostawy Kupujący pokrywa koszt przesyłki
    Czas dostawy: do 2 dni
  • Opcje transportu
    Pierwsza szt. Kolejna szt. Ilość w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 6 szt.
    Przesyłka kurierska 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.
    Przesyłka kurierska pobraniowa 0,00 zł 0,00 zł 1 szt.

Informacja od sprzedającego

KONTAKT

888818188

kontakt@i4less.pl

poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00
sobota - niedziela zamknięte

GWARANACJA 12 MIESIĘCY

Do pobrania - Gwarancja.pdf napisz na kontakt@a7b.pl jeżeli nie możesz pobrać gwarancji.

Firma Amappeal Barbara Jonkisz niniejszym udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego produktu, na okres, który został wyszczególniony w treści aukcji,

Okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty dostarczenia produktu. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do sprzedawcy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, kupującemu przysługuje prawo do otrzymania zwrotu gotówki. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby sprzedawcy. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu nie posiadającego jakikolwiek uszkodzeń mechanicznych, zerwanych lub naruszonych plomb gwarancyjnych, towar musi być w stanie nie naruszonym.

Adres do odsyłki:

Dawid Jonkisz

i4less

Sienkiewicza 78A

25-501 Kielce

Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,

- uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, instalacji lub stosowania nieoryginalnych akcesoriów

- uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy,

Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy produktu z urządzeniami i oprogramowaniem firm trzecich.

Elementy naturalnie się zużywające (min.baterie litowo-jonowe) nie podlegają gwarancji.

Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku naruszenia plomb, nalepek gwarancyjnych bądź numerów seryjnych sprzętu, jak również uszkodzeń w przypadku wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy.

We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

REKLAMACJA - 1 ROK

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacjii4less
Sienkiewicza 78A II. Piętro
25-501 Kielce

Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.

ZWROTY 15 DNI

Czas na odstąpienie od umowy - 15 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

Adres do zwrotui4less
Sienkiewicza 78A II Piętro.
25-501 KielceDo pobrania

Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

DANE SPRZEDAWCY
Amappeal Barbara Jonkisz
Sienkiewicza 78A
25-501 Kielce
NIP: 959-076-29-67
REGON: 290877675

Do powstania naszej hurtowni telefonów skłoniło nas zamiłowanie do sprzętu marki APPLE. Swoją działalność rozpoczęliśmy na rynku angielskim w 2012 roku. Dzięki towarzyszącej nam na codzień pasji ludzi z wieloletnim doświadczeniem oraz szerokim zakresem kontaktów międzynarodowych, zyskaliśmy zaufanie i wysoką pozycję również na rynku lokalnym.Za główny cel postawiliśmy sobie spełnienie wszelkich oczekiwań klientów. Dbamy o to, aby jakość naszych usług oraz towaru była zawsze na najwyższym poziomie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie ponieważ chcemy aby współpraca z nami dawała możliwie jak najwięcej satysfakcji. Zależy nam na zadowoleniu klientów dlatego zawsze mamy dla Państwa czas. W naszej firmie pracują osoby, które chętnie pomogą przy wyborze modelu telefonu znajdującego się w naszej ofercie oraz odpowiedzą na każde pytanie.






Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: