Szukanie zaawansowane
KONTAKT

888818188

kontakt@i4less.pl

poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00
sobota - niedziela zamknięte

GWARANACJA 12 MIESIĘCY

Do pobrania - Gwarancja.pdf napisz na kontakt@a7b.pl jeżeli nie możesz pobrać gwarancji.

Firma Amappeal Barbara Jonkisz niniejszym udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego produktu, na okres,  który został wyszczególniony w treści aukcji,

Okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty dostarczenia produktu. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do sprzedawcy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, kupującemu przysługuje prawo do otrzymania zwrotu gotówki. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby sprzedawcy. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu nie posiadającego jakikolwiek uszkodzeń mechanicznych, zerwanych lub naruszonych plomb gwarancyjnych, towar musi być w stanie nie naruszonym.

Adres do odsyłki:

Dawid Jonkisz

i4less

Sienkiewicza 78A

25-501 Kielce

Gwarancja nie obejmuje:

- uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,

- uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, instalacji lub stosowania nieoryginalnych akcesoriów

- uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy,

Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy produktu z urządzeniami i oprogramowaniem firm trzecich.

Elementy naturalnie się zużywające (min.baterie litowo-jonowe) nie podlegają gwarancji.

Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku naruszenia plomb, nalepek gwarancyjnych bądź numerów seryjnych sprzętu, jak również uszkodzeń w przypadku wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy.

We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
 
REKLAMACJA - 1 ROK

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacjii4less
Sienkiewicza 78A II. Piętro
25-501 Kielce

Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.
 
ZWROTY 15 DNI

Czas na odstąpienie od umowy - 15 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

Adres do zwrotui4less
Sienkiewicza 78A II Piętro.
25-501 KielceDo pobrania

Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
DANE SPRZEDAWCY
Amappeal Barbara Jonkisz
Sienkiewicza 78A
25-501 Kielce
NIP: 959-076-29-67
REGON: 290877675

Do powstania naszej hurtowni telefonów skłoniło nas zamiłowanie do sprzętu marki APPLE. Swoją działalność rozpoczęliśmy na rynku angielskim w 2012 roku. Dzięki towarzyszącej nam na codzień pasji ludzi z wieloletnim doświadczeniem oraz szerokim zakresem kontaktów międzynarodowych, zyskaliśmy zaufanie i wysoką pozycję również na rynku lokalnym.Za główny cel postawiliśmy sobie spełnienie wszelkich oczekiwań klientów. Dbamy o to, aby jakość naszych usług oraz towaru była zawsze na najwyższym poziomie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie ponieważ chcemy aby współpraca z nami dawała możliwie jak najwięcej satysfakcji. Zależy nam na zadowoleniu klientów dlatego zawsze mamy dla Państwa czas. W naszej firmie pracują osoby, które chętnie pomogą przy wyborze modelu telefonu znajdującego się w naszej ofercie oraz odpowiedzą na każde pytanie.





 

Pomoc i wsparcie

Płatności obsługuje: