Regulamin Klubu Biznesowego a7b
REGULAMIN KLUBU BIZNESU a7b
§ 1
1.§ 1
„Klub Biznesu a7b” zwany dalej Klubem, ma na celu pomoc przedsiębiorcom w obniżaniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, pozyskiwaniu nowych klientów oraz umożliwienie przeprowadzenia bezpiecznych finansowo transakcji pomiędzy członkami Klubu.
2.
Członkostwo jest bezpłatne
3.
Klub jest organizacją niezależną, nie posiadającą osobowości prawnej koordynowaną przez członków Stowarzyszenia „Pomagajmy Razem” o numerze KRS 0000863260 z siedzibą w Katowicach ul. Wajdy 7/123
§ 2
Celem Klubu jest :1)
Wspieranie w rozwoju firm poprzez promocję ich działalności na rynku lokalnym i ogólnopolskim
2)
współpraca i pomoc w nawiązywaniu kontaktów pomiędzy Członkami
Klubu i Firmami Partnerskimi
3)
promowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.
4 )
Obniżaniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej firm np. poprzez zakupy grupowe
5 )
Wsparcie członków klubu poprzez wzajemne świadczenie usług jeżeli mają one uzasadnienie ekonomiczne dla obu stron
§ 3
1.Formy działalności Klubu:
1)
organizowanie zakupów grupowych dla klubowiczów
2)
2)
kojarzenie przedsiębiorców i rekomendacja własnych usług
3)
3)
promowanie firm na portalu internetowym www.a7b.pl
§ 4
1. Klub składa się z członków:
1)
Przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą
2)
Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej
3)
Wspólników spółek osobowych
4)
Członków organów spółek kapitałowych
1)
Przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą
2)
Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej
3)
Wspólników spółek osobowych
4)
Członków organów spółek kapitałowych
§ 5
Warunkiem przyjęcia do Klubu jest:
1)
legitymowanie się przez zainteresowany przystąpieniem do Klubu podmiot dobrą i nieposzlakowaną wśród przedstawicieli lokalnego biznesu;
2)
rekomendacja ze strony innego Klubowicza jako osoba polecającej lub zaproszenie bezpośrednie od dowolnego członka Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem”
3)
przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres hurt(@)a7b.pl, który znajduje się w stopce strony www.a7b.pl pt. Klub Biznesowy a7b.pl.
Przesłanie wypełnionego formularza jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
4)
Członkostwo zawierane jest na czas nieokreślony.
1)
legitymowanie się przez zainteresowany przystąpieniem do Klubu podmiot dobrą i nieposzlakowaną wśród przedstawicieli lokalnego biznesu;
2)
rekomendacja ze strony innego Klubowicza jako osoba polecającej lub zaproszenie bezpośrednie od dowolnego członka Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem”
3)
przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres hurt(@)a7b.pl, który znajduje się w stopce strony www.a7b.pl pt. Klub Biznesowy a7b.pl.
Przesłanie wypełnionego formularza jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
4)
Członkostwo zawierane jest na czas nieokreślony.
§ 6
1.
Członek ma prawo do:
1)
Rekomendowanie/Zaproszenie maksymalnie 3 nowych Klubowiczów, którzy będą czerpali takie same korzyści ekonomiczne jak pozostali Klubowicze
2)
Wymiany zapytań zakupowych związanych z kosztami prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej pomiędzy Klubowiczami.
3)
Wystawianie własnych opinii o usługach i produktach innych Klubowiczów.
4)
Przesyłanie swoich ofert cenowych na zapytania ofertowe pozostałych klubowiczów, które otrzyma z adresu hurt(@)a7b.pl
a swoich zapytań zakupowych na adres hurt(@)a7b.pl, które zostaną rozesłane do pozostałych Klubowiczów, którzy oferują takie usługi lub produkty
5 )
otrzymywania bieżących informacji poprzez: newsletter, SMS i kontakt telefoniczny.
Członek ma prawo do:
1)
Rekomendowanie/Zaproszenie maksymalnie 3 nowych Klubowiczów, którzy będą czerpali takie same korzyści ekonomiczne jak pozostali Klubowicze
2)
Wymiany zapytań zakupowych związanych z kosztami prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej pomiędzy Klubowiczami.
3)
Wystawianie własnych opinii o usługach i produktach innych Klubowiczów.
4)
Przesyłanie swoich ofert cenowych na zapytania ofertowe pozostałych klubowiczów, które otrzyma z adresu hurt(@)a7b.pl
a swoich zapytań zakupowych na adres hurt(@)a7b.pl, które zostaną rozesłane do pozostałych Klubowiczów, którzy oferują takie usługi lub produkty
5 )
otrzymywania bieżących informacji poprzez: newsletter, SMS i kontakt telefoniczny.
§ 7
Członek jest zobowiązany do:
1)
Wysyłania swoich zapytań zakupowych ( Usługi , produkty ) do pozostałych członków klubu za pośrednictwem adresu mailowego klubu hurt(@)a7b.pl
2)
Skorzystaniu z oferty innych Klubowiczów jeżeli te oferty są dla niego opłacalne ekonomicznie
3 )
Klubowicz może, ale nie musi zarekomendować maksymalnie 3 nowych klubowiczów, którzy przez stronę a7b.klub-biznesu.pl wpiszą Imię i nazwisko przedsiębiorcy jako osobę Rekomendującą.
4 )
Rzetelnego i terminowego wykonywania świadczonych usług wobec
członków Klubu ,ich Partnerów Biznesowych oraz podmiotów na rzecz których zostały zarekomendowane usługi członka Klub terminowanego
1)
Wysyłania swoich zapytań zakupowych ( Usługi , produkty ) do pozostałych członków klubu za pośrednictwem adresu mailowego klubu hurt(@)a7b.pl
2)
Skorzystaniu z oferty innych Klubowiczów jeżeli te oferty są dla niego opłacalne ekonomicznie
3 )
Klubowicz może, ale nie musi zarekomendować maksymalnie 3 nowych klubowiczów, którzy przez stronę a7b.klub-biznesu.pl wpiszą Imię i nazwisko przedsiębiorcy jako osobę Rekomendującą.
4 )
Rzetelnego i terminowego wykonywania świadczonych usług wobec
członków Klubu ,ich Partnerów Biznesowych oraz podmiotów na rzecz których zostały zarekomendowane usługi członka Klub terminowanego
§ 8
1.
Członkostwo ustaje na skutek:
1)
Braku wysłania zapytań ofertowych przez rok od momentu swojego zgłoszenia, chyba, że Członkowie Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem” uznają inaczej.
2)
nieprzestrzegania Regulaminu Klubu Biznes a7b
3)
Skargą pozostałych członków na jakość usług świadczoną przez przedsiębiorcę ze szczególnym uwzględnieniem terminowej zapłaty za usługę lub produkt.
4)
O wykreśleniu z Klubu informuje Prezes Zarządu Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem” drogą mailową.
5)
W każdej chwili członkostwo w Klubie może ustać z woli samego członka Klubu Biznesowego a7b. W tym celu należy zgłosić ten fakt drogą mailową na adres hurt(@)a7b.pl
Członkostwo ustaje na skutek:
1)
Braku wysłania zapytań ofertowych przez rok od momentu swojego zgłoszenia, chyba, że Członkowie Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem” uznają inaczej.
2)
nieprzestrzegania Regulaminu Klubu Biznes a7b
3)
Skargą pozostałych członków na jakość usług świadczoną przez przedsiębiorcę ze szczególnym uwzględnieniem terminowej zapłaty za usługę lub produkt.
4)
O wykreśleniu z Klubu informuje Prezes Zarządu Stowarzyszenia “Pomagajmy Razem” drogą mailową.
5)
W każdej chwili członkostwo w Klubie może ustać z woli samego członka Klubu Biznesowego a7b. W tym celu należy zgłosić ten fakt drogą mailową na adres hurt(@)a7b.pl